Steun aanvragen

Via onderstaand contactformulier is het mogelijk steun aan te vragen bij Stichting Retourschip. Wij ontvangen graag aanvragen van goede doelen en projecten die een duidelijke afbakening hebben of waar we een concrete hulpvraag kunnen helpen realiseren. Onze financiële ondersteuning is tijdelijk van aard, zodat wij zoveel mogelijk verschillende projecten kunnen blijven ondersteunen. Wij hebben een jaarlijks budget van ongeveer 200.000 euro. De meeste donaties liggen tussen 2.000 en 15.000 euro per project. Hiermee willen we onze betrokkenheid tonen op maatschappelijk, cultureel en gezondheidsvlak.

Goed om te weten

Alléén aanvragen die naast een omschrijving en motivatie ook een project- of beleidsplan als bijlage hebben toegevoegd, worden in behandeling genomen. Het sturen van kvk of statuten is niet nodig. Van de doelen die wij ondersteunen verwachten wij een evaluatie met daarin beschreven hoe de financiële ondersteuning is ingezet. Daarnaast ontvangen wij graag een foto en korte omschrijving om op onze website te kunnen plaatsen bij het deel goede doelen.
Wij vergaderen 3 keer per jaar, meestal in januari, mei en oktober, waarin we besluiten nemen. Wij nemen contact op indien een aanvraag door ons is gehonoreerd. Helaas is het vanwege de grote hoeveelheid aanvragen niet mogelijk op alle reacties persoonlijk terug te komen.

Persoonlijke gegevens

dhrmevr

Over jouw aanvraag

Let op! 2mb upload limiet. Bestand groter dan 2mb? Verklein hem via een externe partij.

Voeg extra bestand toe

Ja, ik heb de privacyverklaring gelezen en geef toestemming om mijn gegevens te verzamelen

Bekijk de privacyverklaring