Stichting Avavieren is van mening dat een beperking voor niemand een vakantie in de weg mag staan. Daar voegt ze nog een element aan toe: het strand. Ook dat moet als vakantiebestemming in Nederland toegankelijk én betaalbaar zijn voor mensen met een beperking. Sinds 2018 is deze droom werkelijkheid en kunnen kinderen en volwassenen met een beperking dicht bij de zee in volledig aangepaste en rolstoelvriendelijke vakantiebungalows verblijven op Strandpark Vlugtenburg te ’s-Gravenzande.

Een vakantie bij Avavieren betekent een zorgeloze vakantie voor het hele gezin. De bungalows en hulpmiddelen worden volledig aangepast op de behoeften van de vakantiegangers en hun naasten. De professionele vrijwilligers nemen tijdelijk de veelal zware zorgtaak op zich waardoor overige familieleden nieuwe energie op kunnen doen en de beperkte bezoekers onder begeleiding grensverleggende en onvergetelijke ervaringen op kunnen doen tijdens allerlei activiteiten.

Naast families, mag Avavieren steeds vaker instellingen verwelkomen die met bijvoorbeeld bewoners vakantie komen vieren bij Avavieren. Het blijft telkens weer een mooie uitdaging te voorzien in de diverse behoeften van deze unieke bezoekers. Bezoekers nemen herhaaldelijk vakanties af en steeds meer vakantiegangers weten Avavieren te vinden. Een groter compliment is er volgens ons niet…