Stichting Mission Aviation Fellowship

Met 130 MAF-vliegtuigen vliegen wij, Stichting Mission Aviation Fellowship (MAF), wereldwijd hulp en hoop naar moeilijk bereikbare gebieden.

MAF vliegt al sinds 1966 in Tsjaad, een land dat door de combinatie van extreme armoede, conflicten en cyclische droogte en overstromingen het derde minst ontwikkelde land ter wereld is. De Saharawoestijn en de grote afstanden op onverharde zandwegen, maken dat de bevolking lastig te bereiken is met hulp. Een vlucht van twee uur kost dagen over de ‘weg’.

Met het project ‘Hulpvluchten Tsjaad’ vliegt MAF vele hulporganisaties om de problematiek op het gebied van armoede, gezondheid, voedselonzekerheid, onderwijs en vele andere aan te pakken. Door de steun van Stichting Retourschip worden 10 vluchten mogelijk gemaakt, waar we erg dankbaar voor zijn! Samen maken we een enorm verschil en veranderen we de levens van veel mensen in deze geïsoleerde en moeilijk bereikbare gemeenschappen.